بدهكاري به خدا


محفل دل شكسته ها

یــک دنيا دلتنــــــــــــــــــــگی !!!

خدایااااا
یک مرگ بدهکارم و هزاران هزار آرزو طلبکار
دیگه بریدم و خسته ام
یا طلب ام را بده یا طلبت را بگیر :|

 



نظرات شما عزیزان:

كيميا
ساعت16:23---16 بهمن 1391
بعضی ها را هرچقدر هـم که بــــخواهی، "تــــــــــــــــــمام" نـــــــــــــــــــــمی شوند … !!!
هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !حضورشان"گــــــــــــــــرم" است ؛ سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را …
آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری !هر دم هر لحظه "کـــــــــــــــــم" مـــــــی آوریشان …

سلام اين پست واقعا عالي بود خوشحال ميشم به منم سر بزني


استاتیرا
ساعت19:04---11 بهمن 1391


▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒


sepide
ساعت15:21---18 دی 1391
salam mamnoon ke behem sar zadii webloget vaghean alie harfaie ghashangi dare harfaie dele mane

هیوا
ساعت12:03---17 دی 1391
سلام مهدیجان.خوبی؟

دختر کویر
ساعت20:03---10 دی 1391
ده عدد زیادی بود تو بچه گی‌‌ هامون
تا ده می‌‌شمردیم قایم می‌‌شدیم
تا ده می‌‌شمردیم همدیگه رو پیدا می‌‌کردیم
همدیگه رو ده تا دوست داشتیم
یک تومن ، ده تا آبنبات
یک توپ ، ده تا همبازی
یکبار قهر ، ده بار آشتی‌
یک بغل ، ده تا بوسه‌
یک کوچه، ده تا همسایه
یک دیدار ، ده تا نامه
این روزا توپ داریم ، همبازی نداریم
توی کوچه مون همسایه نداریم
قهر داریم ، آشتی‌ نداریم
نامه ی عاشقونه نداریم
این روزا اندازه ده تا ، دیگه هیچی‌ نداریم
راستی‌ این روزا چی‌ داریم ؟؟؟


دختر کویر
ساعت18:23---5 دی 1391

به من مجوز چاپ نمیدهند,میگویند:

داستانی که نوشته ای قابل باور نیست!

من فقط خاطراتم را نوشته بودم!!


دختر کویر
ساعت18:21---5 دی 1391
سلام...ممنون اقای ملکی بابت لینک...منم وبلاگ شما را لینک کردم...

akhmo dole
ساعت12:38---4 دی 1391
من داداش نیستم

shima
ساعت12:34---4 دی 1391
سلام مرسی که لینکم کردید وب شما هم قشنگه الان لینکتون میکنم

melika
ساعت12:19---4 دی 1391
چ احساس بدیس

وقتی من هستم

اوهست

ولی قسمت نیست


انجمن تخصصی تک روید
ساعت12:07---4 دی 1391
با سلام این جانب مدیریت انجمن تخصصی تک روید از شما درخواست می شود که بنا به داشتن اطلاعات کافی در مورد سیستم عامل آندروید از شما در خئاست دارم که با توجه به این که ما تازه انجمن خود را ساخته ایم از تمامی کاربران در خواست داریم تا در انجمن تخصصی تک روید به ما کمک کنند و از شما در خواست داریم که با توجه به تمایل به همکاری با ما در انجمن عضو شده و ما شما را مسئول مورد نظر خودتان در انجمن کنیم با تشکر انجمن تخصصی تک روید
www.tak-roid.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,ساعت 11:55 توسط محمد تیام| |


Power By: LoxBlog.Com